השנה החדשה המתקרבת ותקופת החגים שבפתח הם זמן מומלץ לייצור והפצה של פליירים. פליירים יכולים לשמש כשיטת פרסום יעילה ביותר בתקופה זו של השנה. המאפיינים המיוחדים של פרסום באמצעות פליירים מתאימים במיוחד לעונה הזאת של השנה שגם כך היא עונה מתאימה לאמצעי הפרסום השונים. בעל העסק שבוחר בפרסום באמצעות פליירים ינהג בחוכמה אם הוא יתאים אותם בצורה כלשהי לתקופה הזו של השנה כדי שהם יבטאו בדרך כלשהי את רוח חגי השנה החדשה.
פרסום באמצעות פליירים יכול להיות כללי ומתמשך או פרסום נקודתי במקום מסוים וברגע מסוים. כאשר אנו מדברים על פרסום באמצעות פליירים בתקופת חגי תחילת השנה יש להדגיש דווקא את הפן של הפרסום הנקודתי שלהם. בעונה זו של השנה קדחת הקניות בעיצומה. הצרכנים זקוקים לקניית מוצרים רבים לשולחנות החגים, למתנות, לחידוש פני הבית לכבוד השנה החדשה וגם למוצרים שונים עבור שנת הלימודים הנפתחת או נמצאת בתחילתה. פליירים הם אמצעי מעולה כדי ליידע את הלקוחות הפוטנציאלים שמוצר מסוים שלו הם זקוקים נמצא אצל בעל העסק המפרסם. המטרה של פליירים בתקופת קניות זו איננה צריכה להיות כללית – הכרה עם העסק המפרסם את עצמו – אלא נקודתית – המוצר הספציפי שלו זקוקים הלקוחות הספציפיים. הפרסום באמצעות פליירים ימשוך את הלקוחות שיש להם צורך במוצר מסוים וכך הלקוח גם יערוך הכרות עם העסק בכללותו.
עונה זו של קניות הופכת את הצרכנים לקונים אינטנסיביים. ניתן לומר שצריכה מובילה לעוד צריכה. כיוון שהצרכנים נמצאים בחיפוש אחרי מוצרים הם בעלי נטייה לקניות נוספות וקל לשכנע אותם לצרוך עוד. התפקיד של פרסום באמצעות פליירים הוא להפנות את אנרגיית הצריכה הזו אל המוצר הספציפי שעבורו נעשה הפרסום. פרסום באמצעות פליירים, אם כן, הוא לא רק הודעה על הקיום של מוצר מסוים, אלא גם משיכת הלקוחות הפוטנציאלים אל מוצר שעליו הם לא חשבו ואותו הם לא היו מעוניינים לרכוש מראש. תפקידם של פליירים הוא לגרום לצרכנים להפנים רצון שלא היה קיים בהם מראש ולמשוך אותם אל המוצר. מבלי להיות ציניים, תפקידם של פליירים דומה לתפקידו של החלילן מהמלין רק מבלי להטביע את הצרכנים בנהר אלא לגרום להם להגיע למקום שאליו הם לא חשבו להגיע. פליירים נועדו לנצל את מצב הרוח הייחודי של צרכנים בתקופה זו של השנה – מצב רוח מתאים לקנייה מעל הממוצע ומחוץ להרגלים – ולהפנות אותו אל מוצר ספציפי ואל עסק מסוים.
מי שבוחר בפרסום באמצעות פליירים בתקופה זו של השנה יעשה בתבונה אם הוא יצליח לקשור בין המוצר שהוא מפרסם לבין הרוח המיוחדת של עונת חגי השנה החדשה. פליירים יכולים ליצור את הקשר בין ההתחדשות, בין ההתחלה החדשה, בין האירוח של המשפחה המורחבת ובין המוצר של בעל העסק – להראות כיצד הוא מבטא את רעיון ההתחדשות וכיצד הוא מתאים לערכי המשפחה שמקבלים דגש מיוחד בימי החגים של חודש תשרי.
העלות של פרסום באמצעות פליירים איננה בשמיים וניתן להפיק אותם במהירות וביעילות במידה ופונים לבעלי המקצוע המתאימים. בעונת הקניות של השנה החדשה פרסום באמצעות פליירים הוא כלי שיווקי רב ערך ובעל עוצמה נקודתית שיש לו התאמה מושלמת לצרכים הנקודתיים של בעל עסק המעוניין לזכות בנתח מחגיגת הקניות של השנה החדשה.
אביב יועצים ייעוץ שיווקי קידום בגוגל